Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

red. Marcin Gębarowski

Publikacje po 2019 r.:

A. Zadykowicz, M. Gębarowski, D. Siemieniako, Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis, w: E. Rudawska, A. Staszewska (red.), Zmiany w myśleniu marketingowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, z. 6 (tom XX), cz. II, Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2019, s. 259-275.

M. Gębarowski, Identification of forms of tourism that create extraordinary customer experiences and recognition of these forms in scientific literature, Journal of Marketing and Market Studies (Marketing i Rynek), Nr 9, 2019, s. 26-33.

M. Gębarowski, Zagadnienie jakości w perspektywie zróżnicowanych aspektów marketingu targowego – przegląd literatury, w: M. Gębarowski, M. Jabłoński (red.), Jakość wobec wymagań współczesnego rynku, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom 2019, s. 9-18.

M. Gębarowski, Experience marketing in building the image of Expo participants, w: Image of a Nation: Country branding (Bulletin 2019), Bureau International des Expositions (BIE), Paris 2019, s. 28-43.

M. Gębarowski, M. Jabłoński (red.), Jakość wobec wymagań współczesnego rynku, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom 2019 (234 strony).

M. Gębarowski, M. Majka, Perception of big music festival by its participants – context of event sponsors’ marketing activities, Modern Management Review, Vol. XXV, No. 27 (4/2020), 2020, s. 15-28.

M. Gębarowski, World’s fairs in the service of national branding – the state of research, key elements of exhibitors’ presentations, exemplification of image-building activities, Modern Management Review, Vol. 27, No. 2/2022, 2020, s. 45-55.

M. Gębarowski, Targi w promowaniu bezpieczeństwa żywności – zróżnicowanie wydarzeń i ich zakresy tematyczne, w: A. Dąbrowska (red.), Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 2020, s. 167-177.

M. Gębarowski, Przejawy wykorzystywania technologii cyfrowych podczas współczesnych targów, w: W.M. Maziarz (red.), Kierunki rozwoju cywilizacji informacyjnej, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2020, s. 71-87.

M. Gębarowski, Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów?, w: M. Kowalska, A. Szwajlik (red.), Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2020, s. 29-37.

M. Gębarowski, Hybrid trade fairs as syncretic format of business meetings at boundary between reality and cyberspace – possible research directions in post-pandemic times, w: K.S. Soliman (red.), Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic, Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain, s. 5018-5024.

M. Gębarowski, Zarządzanie produktem targowym w warunkach przenikania się rzeczywistości z cyberprzestrzenią, Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie, Nr 52, Częstochowa 2023, s. 7-22.

M. Gębarowski, M. Majka, Duży festiwal muzyczny jako przestrzeń kreowania silnych doświadczeń jego uczestników (na przykładzie Pol’and’Rock Festival), w: A. Cholewa-Wójcik, J. Wiażewicz, (red.), Współczesne wyzwania nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2023, s. 51-64.

M. Gębarowski, Targi hybrydowe: konwergentna – łącząca rzeczywistość z cyberprzestrzenią – formuła spotkań wystawców i zwiedzających, w: J. Nesterak, A. Wodecka-Hyjek (red.), Wiedza – gospodarka – społeczeństwo: aktualne trendy i wyzwania cyfrowe, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN, Warszawa 2023, s. 15-27.

M. Gębarowski, Kompendium wiedzy o targach i wystawach, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2024 (324 strony).

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję